Komunikace se zákazníkem

Komunikace mezi formou a zákazníkem je velmi důležitá, a proto ji musíme věnovat pozornost. Velmi nám pomůžou zlatá čísla, jež jsou snadno zapamatovatelná.

Komunikace se zákazníkem

Několik možností

Správa firma si svých zákazníků váží a když něco potřebují, tak jim ráda poradí. Proto musíme mít nějaké spojení, přes které nás klienti můžou snadno kontaktovat. Nejčastěji to bývá kombinace emailu a telefonního čísla, protože to je takový standart. Email je zcela zdarma, takže když se potencionální zákazník chce zeptat třeba na informace o produktu, tak nám napíše a my, jak budeme mít čas, tak odpovíme.

starý telefon

Telefonní spojení mana druhou stranu výhodu v tom, že když do dané společnosti zavoláme, tak nám telefon v otevírací době většinou hned zvednou a my můžeme řešit daný problém. Pro mnoho lidí je to lepší varianta, protože nemusí nikomu psát, ale s daným člověkem se přímo uslyší a mohou diskutovat, kdežto emailů se mezi oběma stranami musí někdy vyměnit hned několik. Telefonní komunikaci musíme svěřit někomu, kdo umí komunikovat s klienty a ví o působení společnosti a jejich výrobcích patřičné informace, nebo je má kde zjistit.

Telefonní spojení

Řadíme jej rozhodně mezi ty nejvyužívanější, kdy stačí zvednout telefon, vyťukat dané číslo a do společnosti zavolat. Dnes má spousta lidí chytrý mobil stále u sebe, který je navíc naprosto přenosný a lehký, takže nám nebrání nic v tom jej používat všude možně. My se zastavíme u tvaru telefonního čísla, protože to je skutečně velmi důležité. Kontakt máme umístěny na webu a mnoho firem také na služebním autě. Zde je důležité, aby číslo bylo snadno zapamatovatelné, protože devět náhodných čísel nám nic jen tak neřekne.

telefonující člověk

Z tohoto důvodu byste měli uvažovat nad pořízením zlatého čísla. Co je zlaté číslo VIPcisla? Jedná se o takové telefonní číslo, které má přesně dané parametry. To znamená, že je to nějaká kombinace čísel, postupka a další snadno zapamatovatelná čísla. Takže si jej zákazník klidně zapamatuje a uloží do mobilu, když kolem něj projede firemní vůz. Zaměstnanci můžou kontakt hned předat, protože je snadné na zapamatování i sdělení.